Metin2 PvP Envanter Hack - Edit Yapma Hilesi!


Yazılı Anlatım

1. Hilemizi indiriyoruz, kurulumumuzu yapıyoruz.

2. OSInject.exe adlı injectorumuzu açıyoruz.

3. Pvp serverimizin exesini bulup, seçiyoruz.

4. Ardından Multihack.dll seçip "Inject" butonuna basıyoruz.

5. Multihack ekrana geliyor, "Start" butonuna basıyoruz.

6. Multihack açıldı, hemen RunCode sekmesine geliyoruz.

7. Kod.txt metin belgesini açıp, hepsini seçip kopyalıyoruz.

8. Multihacki açıp RunCode sekmesine kodları yapıştırıyoruz.

9. Sol alttaki, butonumuza basıyoruz. Oyuna geçiyoruz.

10. Hilemiz aktif oldu, ekrana geldi!

11. Ayarlarımızı yapıp envantere gönder butonuna tıklıyoruz.

12. İtemimiz envanterimize geliyor, ve ortalığı yıkıyoruz isyan çıkarıyoruz.

                                    - İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN - 
Videolu Anlatım


29 yorum:

  1. Saol Kardeşim Çalıştı
    Teşekkür Ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil kolay gelsin ... İyi isyanlar :D

      Sil
    2. HOCAM HILE HALA GUNCELMIDIR ?

      Sil
    3. HOCAM HILE HALA GUNCELMIDIR ?

      Sil
  2. Sagol kardesim sorunsuz çalışıyor :)

    YanıtlaSil
  3. kardeşim oyun açıken yanı pvp acıken çalışırmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim oyunu kapat Giris.exe'yi tekrar aç öyleyken inject et , hayırlı olsun :)

      Sil
  4. şey start demeden en üsteki bişey secioz bende yok vidiodakinden nasıl yapcaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim Giris.exe açacaksın ardından dll inject edeceksin ve oyuna gireceksin. Start diyip cod bölümüne codu yazıp startlayacaksın. Hayırlı olsun :)

      Sil
  5. aga bende svchost.dll diye bi program yok nası ypcaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Svchost.dll olmazsa bilgisayarın çalışmaz kardeşim :)
      Hatayı bir daha yazarsan çözelim .

      Sil
  6. bana winrar olarak inmiyor kardeş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurulum olarak inecektir onu kurduğunda kurduğun kısımda dosyalar oluşacaktır kardeşim .

      Sil
    2. kardeşim bana teamwieverden yapabilir misin rica etsem
      çok lazımda bana ne olur

      Sil
    3. İletişim kısmından tw bilgilerinizi yazın yollayın .

      Sil
  7. Kardeşım ınşallah çalışır vıde falan ızledım olursa cok mutlu olacagım şımdıden teşekkürler !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim bende sağol çalıştı ama giyemiyorum :)

      Sil
  8. bnde pvp Oyuna Giris diye ölemi yazıcam Oyuna Giris.exe diyemi yazıcam yoksa sadece Giris.exe mi yazıcam

    YanıtlaSil
  9. Abi bnde dll dosyası gözükmüor

    YanıtlaSil
  10. Multihack.dll ist schon injected yazıyor olmuyor nasıl yapcaz onu acaba bi yardım

    YanıtlaSil
  11. bn hileyi yaptm ama giyemiyorum ? .s

    YanıtlaSil
  12. Kardeş İnject den sonra multihack yani hile sayfası açılmıyor acill yardım edermisn

    YanıtlaSil
  13. Hileyi paylaşan kardeşim oynadgn pvpnin ismi nedir

    YanıtlaSil
  14. kardeş ben hileyi yükledim çok güzelde item hem giyilmiyor hemde ticarete koyulmuyor bi çözüm önerirmisin?

    YanıtlaSil
  15. selamunaleyküm kardeşim ya bende silahı yapıyorum sonra gliyo envantere ama giyilmiyoda atılmıyoda ne yapmalıyım bi cevap verirmisin acil !!!!1

    YanıtlaSil
  16. nerden indiriyoruz kardeş

    YanıtlaSil